Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2011 22:33 - Непозната на гарата
Автор: gor Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2597 Коментари: 7 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 Закъснявам за последния влак. Виждам го през оградата на гарата - дълъг, дълъг, със стари вагони. Ще прескоча оградата, за по-направо. Но претъпканият сак се скъсва и багажът ми се изсипва от двете страни - отвън и отвътре. Започвам трескаво да събирам - тоалетни принадлежности, бельо, бележници, пижама, пуловер... Колко излишни неща! В никакъв случай няма да се съберат в скъсания сак.

    Тогава се появява Тя. Като слязла от ниския облак. Непозната, а толкова близка. С дълга бяла рокля, с разпиляна златиста коса. Заговорва направо на ти. "Вземи тази торбичка." И ми подава жълта торбичка от магазин Билла. Гледам я изненадан. Но взимам торбичката и напъхвам част от багажа си в нея. Както съм коленичил отвън до оградата, вдигам поглед и забелязвам ласкав син поглед, лека усмивка и правилен античен нос. И косата, косата, косата... Водопад, огрян от слънцето. Тя събира с бялата си нежна ръка онези неща, които са паднали зад оградата, откъм нея. Подава ми ги и косата й ме докосва.

   А пътниците вече са се качили във влака, чиито метални стави дори проскърцват. "Ще изпусна последния влак. Не съм си купил билет." И се прехвърлям през мрежестата ограда. "Заповядай. Аз съм ти купила билет. С място до прозорец. В първи вагон." Подава билета и изчезва така, както се бе появила. След миг я виждам на перона. Въздушна, ефирна, прозрачна... Полицаят минава през нея. Вестникарят минава през нея. Ръководителят на движение минава през нея...

   Аз се мятам на влака в най-близкия вагон. Влакът потегля. От стъпалата извиквам: "Благодаря ти. Но коя си ти всъщност?"

   Отвръща: "Не питай. Аз съм твоя приятелка от Фейсбук."

   И изчезва в мъглата.

Иван Вълев

 




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - малка нощна музика
21.01.2011 22:44
усмивката на една уморено момиче трудно се печели, а Вие го можете!

благодаря:)

цитирай
2. nadagr - Ех, този последен влак ...
21.01.2011 23:45
все се оказва предпоследен.
И с Фейсбук е така, не мислиш ли?


цитирай
3. rumqnadikova - Усмивка-закачлива...
22.01.2011 00:19
Прекрасно е...като мечта...
цитирай
4. petgen - Eхееее, от Фейсбук трябва да поч...
22.01.2011 10:02
Eхееее, от Фейсбук трябва да почерпят - такъв несънуван пиар им се оказа:)
цитирай
5. gor - все се оказва предпоследен. И с Ф...
22.01.2011 16:06
nadagr написа:
все се оказва предпоследен.
И с Фейсбук е така, не мислиш ли?

Надя, предпочитам влакове, които все някога пристигат... :))

цитирай
6. gor - rumqnadikova
22.01.2011 16:08
rumqnadikova написа:
Прекрасно е...като мечта...

Никаква мечта. Самата виртуална реалност... :)
цитирай
7. gor - Eхееее, от Фейсбук трябва да поч...
22.01.2011 16:12
petgen написа:
Eхееее, от Фейсбук трябва да почерпят - такъв несънуван пиар им се оказа:)

Да почерпят, но се стискат... Нищо, ние сами ще се почерпим лятото във Варна... :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gor
Категория: Изкуство
Прочетен: 1909004
Постинги: 678
Коментари: 3016
Гласове: 17076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930