Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2010 20:24 - Левски не търсеше качествен народ
Автор: gor Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3206 Коментари: 6 Гласове:
23

Последна промяна: 11.08.2010 21:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image 05.02.2009, 23:57
            ГЛУПАВОТО ПЕНСИОНЕРСКО ВОИНСТВО
        
   Ех, доживях да ме обиждат на възраст! Хем се радвам, че не съм умрял млад, хем ми е криво, че ме смятат за глупав. Човекът с най-висок рейтинг в България каза фразата "Пенсионерите с цялата си глупост..." Отнася се за всичките два и половина милиона пенсионери. Отнася се и за мен. Той не е чувал онази приказка, която още преди много години ми разказваше баба ми. За избиването на всички стари хора в едно царство. И като настъпил глад, попитали един старец, когото били оставили жив, какво да правят. Старецът им дал съвет да разровят мравуняците, за да вземат жито за семе, да го засеят и т. н.  Сетихте се навярно, защото и на вас са разказвали тази приказка.
   За човека с най-висок рейтинг в България ние, пенсионерите, сме някаква опасност. Първо, защото сме недоверчиви и може би няма да гласуваме за неговата партия. Второ, ако все пак той стане премиер, ние ще му искаме увеличение на пенсиите, а той отсега си знае, че няма откъде да ни го даде. И ще трябва да повтори крилатата фраза на свой предшественик: "Алчни пенсионери, изпълзяли на припек." Колко по-добре щеше да бъде за него, ако ни нямаше. Няма пенсионери - няма проблем!
   Знаех си аз отдавна, че в главата на този човек има някакъв сгрешен чип. Но все се надявах, че годините и опитът ще му го поправят. Като споменах за чипа, та се сетих за един друг, на който също народът му пречеше.  Нали човекът с най-висок рейтинг в България слугуваше известно време при него... Когато разбра, че народът се разочарова от господаря му, той побърза да го остави, да го напусне като горяща къща.
  Ами да си внесат отнякъде друг народ.
  Левски не търсеше по-качествен народ. Обикаляше българските земи и основаваше комитети с обикновени хора. И не делеше хората на турци и българи, а на честни и мекерета. Но къде е Левски, къде са нашите сегашни "апостоли"? Иди, че вярвай на такива, които още преди да са се докопали до властта, обявяват половината български народ за недостоен за тяхната особа.

Този стар текст стана актуален след презрителното отношение на един министър към българския народ. Държавата може да бъде "шибана", но народът - не.

Иван Вълев


Тагове:   народ,


Гласувай:
23



1. gothic - Тогава защо Апостола написа “На...
11.08.2010 20:30
Тогава защо Апостола написа “Народе????”
цитирай
2. gor - gothic
11.08.2010 21:00
gothic написа:
Тогава защо Апостола написа “Народе????”


Можем само да гадаем защо го е написал. Досега няма убедително обяснение.
Но е поставил въпросителни, защото е имал някакви съмнения. Не е бил категоричен. Не е написал например: "Майка му стара, тоя (...) народ... не мога да го разбера... " и т. н.
цитирай
3. katan - Ти си добре - не си обвинен лично!
11.08.2010 21:25
Мен ЛИЧНО ме обиди едно хлапе на 24 години. Каза ми, че такива като мен са виновни за дереджето на държавицата ни ...
Много ме заболя, защото ми е много близка роднина, но не ме познава въобще.
Заболя ме от думите, от погледа, от тона.
Само дето не ми каза в прав текст, че е по-добре да ме няма, за да не се харчи дъжавата за мен!
"“Народе????”, а не ш....н народ, нали?

Ще изпратя постинга ти по мейла.
цитирай
4. tit - Тогава защо Апостола написа “На...
11.08.2010 21:27
gothic написа:
Тогава защо Апостола написа “Народе????”

Щото "Съмнявам се, следователно мисля!" да речем! Не можем да знаем...:))
Пък и кой какво разбира под "народ" е дълга тема. Спомнете си началото на "Под игото" - там Вазов ползва "народ" като обозначение на многочисленото домочадие на чорбаджията...
Много злост се излива налоследък - не е хубаво това!
И аз мисля, че Апостола не е имал претенции към народа си - когато някои смята за нужно да направи нещо, го прави! Когато иска да хитрува и печели за себе си - политикантсва!
Васил Левски беше запазил за себе си само загубата...от което сме загубили всички, мисля!
цитирай
5. nadagr - Ти си прозрял истината -
12.08.2010 08:54
пенсионерите не са политически интересни за сегашните управляващи.
А с парите за пенсии се извършва такава гнусна манипулация, че се задушавам само като помисля.
И това протипоставяне на работещи и пенсионери също е част от манипулацията - та нали тези хора през целия си трудов живот са внасяли пенсионни осигуровки - къде са тези пари?
Този въпрос е най-важен и никой от управляващите през тези 20 години не отговори на него.
Поздрави и бъди здрав!

цитирай
6. gor - На анонимни не отговарям
12.08.2010 20:11
Един анонимен ме обвинява в политически пристрастия. Личи си, че е млад човек и мисли, че ние, старите, не ги разбираме и уважаваме. Но моята критика не е насочена към младите. Аз ги ценя и уважавам. Разбира се, правя разлика между различните съсловия и нравствени групи сред тях. Уважавам честните и предприемчиви млади бизнесмени. Не уважавам младите мутри и измамниците, които не си плащат например здравните вноски и данъците. Заради такива сега болниците нямат средства да лекуват пациентите си. А когато остареят и се пенсионират, ще недоволстват много повече от нас, които за много труд получавахме малки заплати. Защото ни лъжеха, че ще живеем при комунизма и всеки щял да получава според потребностите си.
Няма конфликт между поколенията, а между честните и безчестните. Колко по-добре се разбирам с младите, които са качествени като хора, отколкото с моите набори, които са боклуци! Младият боклук става стар боклук.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gor
Категория: Изкуство
Прочетен: 1915170
Постинги: 678
Коментари: 3016
Гласове: 17077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930