Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2008 09:37 - НАДЛЪГВАНЕ (2)
Автор: gor Категория: Изкуство   
Прочетен: 977 Коментари: 1 Гласове:
0



   На това място падна едно зрънце жито. Поникна, за една неделя стигна до небето. Аз си нямах работа, та се изкачих до небето, да погледам отвисоко. Нашите не знаели, че съм се качил. Ожънали житото. Ами сега - какво да правя аз на небето? Дядо Господ ме видя и ме подгони. Почнах да си скубя косата, та свързах влакно по влакно и тъй стигнах до някъде. Ръцете ми премръзнаха, щото вече беше Коледа. Седнах на един възел и запалих клечка да си сгрея ръцете. Влакното се подпали. Аз полетях надолу. Паднах на земята, та се забих до колени. Отидох за търнокоп, та да се изкопая. Когато се върнах, гледам: лисица ми яде нозете. Издебнах я, замахнах с търнокопа, та я ударих, а тя зяпна и изплю писмо. Аз го турих в джоба си. Откопах си нозете и се прибрах у дома. Запалих лампата и прочетох писмото. И знаеш ли какво пишеше в него?
   - Какво пишеше?
   - В писмото пишеше: "Воденичарят да не се прави на улав, ами да си даде на момчето брашното, па да си го изпрати по живо, по здраво!"
   Воденичарят се засрами и наведе глава.
   Житото тъкмо се беше смляло. Напълних си чувалите и си подкарах колата към дома. Воденичарят не помръдна - сега пък неговите нозе се бяха вбили в земята.  image

              Край    image


Тагове:   Надлъгване,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martito - Хммм. . . Голямо надлъгване е пад...
27.11.2008 11:24
Хммм... Голямо надлъгване е паднало:)
Добре, че не съм била и аз там да вадя торбата с историите;))))))
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gor
Категория: Изкуство
Прочетен: 1914445
Постинги: 678
Коментари: 3016
Гласове: 17077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930