Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2008 16:12 - КОСМОС
Автор: gor Категория: Изкуство   
Прочетен: 2282 Коментари: 7 Гласове:
0



Остави ме сам на пясъчния бряг
и не се плаши за мене, мила.
Ще стоя до новолунието чак,
прикован от неизвестна сила.

Моля ти се, вкъщи бързо си иди,
че ще има скоро страшна буря.
Как познах ли? Аз гадая по звезди
със чувствителна апаратура.

Искам ясно да усетя със кръвта
тази гравитационна сила,
от която пламват нощните цветя
и настъпва морски прилив.

Тази вечер пулсът ми е подчинен
на сигнали от звезди, планети,
неизследвани от разума студен,
но от сетивата ми приети.

Остави ме сам на пясъчния бряг.
Странна мисъл ме е завладяла.
Но не се плаши - ще изтрезнея пак.
Тръгвай! Хайде! Загърни се с шала.


Тагове:   космос,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Пак самота и печал, ама я по- опти...
30.05.2008 20:03
Пак самота и печал, ама я по- оптимистично! Каква прекрасна пролет е и идва горещо и страстно лято.....
цитирай
2. gor - Привет, анонимен преследвач/ка! :))
30.05.2008 20:07
Я ми дай един пример за щастливо любовно стихотворение! И да е художествено издържано. Искам да видя как става тая работа...
цитирай
3. elineli - EL )))
31.05.2008 09:21
Не става :)))Всеки би избрал за себе си да е щастлив бездарник,а не нещастен отличник ако можеше.Но не може....май.Чудесен стих Гор,поздрав от верен почитател :))))
цитирай
4. анонимен - щастливо любовно стихотворение
01.06.2008 00:35
Не се сърди поете, пишеш добре и аз затова течета и коментирам!!!

Франческо Петрарка
Сонет LXI
Благословен да е денят, мигът свещен,
сезонът, мястото и оня дивен кът
в красивата страна, където първи път
от две очи аз бях навеки покорен.

Емануил Попдимитров
Брак
Слънце Сурия блести,
ти си аз и аз съм Ти!
Ти си песен, аз съм слово,
аз земя съм, ти небе,
и ще бъда аз отнова
ти което вече бе.

Яна Атанасова
Тази нощ...
Тази нощ ме люби така, както никоя друга.
Тази нощ ще е наша.Смо ти и аз, и звездите.
Тази нощ докосни ме като нежна целувка
в стопена сълза. Тази нощ ще е наша.

Ще усещам дъхя ти в своите колене.
И с ръце отмалели, восъчно -меки и галещи
устните ти ще преоткрия.
Изгори ме! Разруши ме! Създай ме!
Искам тази нощ да съм твоя.

И света да е спрял лудия бяг в своята орбита.
И денят да е много, много далеч от нас.
И да има само сега. Да не помня нито преди,
нито коя съм била. Да не чувствам къде
свършвам азр къде почваш ти.

Да не зная цвета на очите ти.
И безумно, безмълвно и силно люби ме.
Тази нощ ще сме само ти и аз, и звездите.
тази нощ само наша е ....само наша.


цитирай
5. gor - Анонимен, само Петрарка!
01.06.2008 05:24
Само Петрарка ми звучи убедително. Но това е Ренесансът! Тогава е било друго...
Ем. Попдимитров тук е слаб. Съчинява.
Яна Атанасова (не бях я чувал) си представя щастието в бъдеще време, пожелателно... Бих искал да я чуя след "тази нощ"... :))

Не се сърдя. Но защо анонимен? Ако искаш, пиши ми на лични съобщения. Дискусията ми допадна.
цитирай
6. анонимен - Ох, не мога да ги открия тези лични ...
04.06.2008 16:39
Ох, не мога да ги открия тези лични съобщения. А Яна Атанасова я срещнахте на представянето на Стихосбирката си ,,Високата трева,, В Карнобат. Млада поетеса с 2 издадени стихосбирки : ,,Тринадесет" и ,,Магията на любовта"
цитирай
7. gor - Здравей, Анонимен 6
05.06.2008 06:11
Щом става дума за Карнобат, тайнствената завеса се повдига... Значи сме се виждали. Приятно ми е! :))

Може би "Лични съобщения" има само за регистрирани блогъри. Пожелавам ти да успееш да се регистрираш!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gor
Категория: Изкуство
Прочетен: 1914682
Постинги: 678
Коментари: 3016
Гласове: 17077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930